Member
Spotnet Watch
Heb sinds de update naar 1.9.2.2 en 1.9.2.3 problemen met spotnet watch dat de database niet meer wordt vrijgegeven en dus hier niet van gebruik kan maken.
Om spots te vinden die ik interessant vindt, zijn hier meer mensen die daar last van hebben?
Gaat er watch functie in spotnet komen zodat we niet meer met externe tools moeten werken?
Member
Re: Spotnet Watch
Kun je screenshots plaatsen van je probleem ?
Member
Beetje verlaat maar hierbij de screenshot, tevens onder de hulp knop staat een verkeerde verwijzing naar dit forum (oude link)
Bijlagen:
Spotwatch.png
Spotwatch.png (21.37 KiB) 346 keer bekeken
Member
Helaas onleesbaar wat daar beneden staat. Waar komt die spotnet watch vandaan ?
Member
Zo moet het er uitzien als alles goed werkt (screenshot is na rollback naar 1.9.2.1 weer)
Bijlagen:
Spotwatch_1.9.2.1.png
Spotwatch_1.9.2.1.png (223.99 KiB) 343 keer bekeken
Member
mesa57 schreef: 02 dec 2025, 14:35 Helaas onleesbaar wat daar beneden staat. Waar komt die spotnet watch vandaan ?
Onderaan staat het volgende.

Bezig met wachten op vrijgeven van database... sluit Spotnet af om dit mogelijk te maken.

de website waar dit te vinden is, is de volgende.
https://nl.afterdawn.com/downloads/netw ... _watch.cfm
Member
Ik denk dat er wat aangepast moet worden in spotnet watch. Maar ik ken de maker niet.
Member
mesa57 schreef: 02 dec 2025, 15:04 Ik denk dat er wat aangepast moet worden in spotnet watch. Maar ik ken de maker niet.
Dat vermoeden had ik ook een beetje, is alleen begonnen na dat jullie naar 1.9.2.2 zijn gegaan mogelijk is er een kleine wijziging in de compiler gebeurd.
Maar voor het mooie zou het geweldig zijn voor mij maar ook voor de rest van de community als er een vergelijkbare functionaliteit in Spotnet zou komen.
Kan je daar niet in dwingen maar hopelijk zijn jullie daar in bereid.
Ieder geval bedankt voor je moeite en tijd.
Member
Je kunt al eigen filters maken. En als je daar op klikt zie je welke spots nieuw zijn.
Member
mesa57 schreef: 02 dec 2025, 15:25 Je kunt al eigen filters maken. En als je daar op klikt zie je welke spots nieuw zijn.
Dat is mij bekend, alleen kan je niet specifiek op een bepaalde naam filteren wat dit wel doet.
Komt er bijvoorbeeld STAR WARS post voorbij dan pikt hij dit eruit met je voorkeuren die je opgegeven hebt
Met eigen filters krijg je alleen dan alle films met NL SUBS INGEBAKKEN in de catergorie BLU RAY dus de lijst is dan toch erg groot om zo maar te zeggen.
Plaats reactie